|
|
|
Stel je voor
|
|
05-06-2006, 20:08
(This post was last modified: 05-06-2006 20:43 by Paretje.)
|
|||
|
|||
|
Stel je voor
Het is altijd wel eens leuk om te weten wie uw medegebruikers zijn van een forum. Daarom deze thread. Hier kun je je zelf een beetje voorstellen.
Ik begin. Ik ben Kevin Ik ben 13 jaar en woon in Eggewaartskapelle (Veurne) Zit in het eerste middelbaar moderne(Wiskunde Moderne Wetenschappen) Heb dus deze site .Ik ben een grote Urbanus fan. Tja dat is het zo een beetje. Online - Urbanus |
|||
|
05-06-2006, 20:21
(This post was last modified: 05-06-2006 20:23 by Rb_.)
|
|||
|
|||
|
RE: Stel je voor
Naam: Rb_
Leeftijd: niet gegeven Studierichting: Latijn Woonplaats: niet gegeven E-mail: niet gegeven Interesses: game design, webdesign, programmeren, muziek Hobby's: piano spelen, computeren, dit forum helpen beheren Urbanus???: Ik ben niet echt een Urbanusfan, maar hoe meer ik naar deze site kijk, hoe meer ik de grappen en grollen van deze komiek weet te apprecieren, maar thuisblijven voor zijn sketches of de strips kopen: zover komt het waarschijnlijk niet. |
|||
|
14-12-2006, 17:59
|
|||
|
|||
|
ik ben philip
mijn leeftijd 38 jaar ik woon te lichtervelde mijn werk is onderhoudstechnieker zo da was een beetje over mij ze kvindt het een hele mooie site, van je kevin greetz |
|||
|
14-12-2006, 22:01
|
|||
|
|||
|
Welkom philip,
Welkom op de foras, je was weliswaar al actief op de Game Sectie maar niet op de rest van het forum
Online - Urbanus |
|||
|
11-08-2007, 20:15
|
|||
|
|||
|
ik ben al efkes lid hier maar ik had me nog niet voorgesteld zodus
ik ben inieke ik ben 13 jaar en een man en ik studeer industri
|
|||
|
11-08-2007, 20:17
|
|||
|
|||
|
Welkom!
Denk er juist aan, zal eens een Engelse versie maken van deze thread. Online - Urbanus |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Search
Member List
Calendar
Help
Game Section

.

![[Image: hOpWbI.gif]](http://www.animationonline.com/gifs/hOpWbI.gif)