|
|
|
You forgot something zodra scores moeten worden toegevoegd
|
|
21-01-2008, 22:18
|
|||
|
|||
|
You forgot something zodra scores moeten worden toegevoegd
Ik heb zojuist een wel hele rare fout ontdekt op mijn forum.
Sinds een dag of twee is onze server verhuist en sindsdien werkt een spel dat voorheen wel werkte niet meer. Game Section geeft de melding You forgot something zodra de score zou moeten worden toegevoegd. Ik heb het spel verwijderd en opnieuw geinstalleerd, de permissies gecontroleerd en nog steeds krijg ik die melding zodra de score zou moeten worden toegevoegd. Zou het kunnen dat dit gebeurt omdat we een andere PHP versie op deze server hebben dan op de vorige? Het gaat overigens om het spel 8 Ball Champion. Ik heb het geloof ik gedownload op IBPArcade.com of IBPDownloads.com. Het werkte tot voor de verhuizing van de site gewoon goed, maar nu opeens niet meer. Weet iemand hoe dit opgelost kan worden? |
|||
|
30-01-2008, 20:52
|
|||
|
|||
|
RE: You forgot something zodra scores moeten worden toegevoegd
Sorry dat ik nog niet gereageerd heb ...
Welke PHP versie gebruik je nu? Is de eventuele gamedata in orde? Online - Urbanus |
|||
|
31-01-2008, 21:18
|
|||
|
|||
|
Hey ,
Ook bij ons op het forum dergelijke fouten bvb 3 uur met bubbles gespeeld om een prachtige score te bereiken dan krijg ik volgende error Game doesn't exist!!! en de punten worden niet bijgehouden....... |
|||
|
31-01-2008, 21:41
|
|||
|
|||
|
Dat was een bug in 1.1.6, upgrade naar 1.1.8
Online - Urbanus |
|||
|
31-01-2008, 22:07
|
|||
|
|||
| RE: You forgot something zodra scores moeten worden toegevoegd | |||
|
31-01-2008, 22:37
|
|||
|
|||
|
OK, dan kan het zijn dat je op een cluster zit, waarbij er soms problemen zijn:
http://gamesection.org/wiki/FAQ#I_get_an...t_my_score Online - Urbanus |
|||
|
31-01-2008, 23:05
(This post was last modified: 31-01-2008 23:24 by jan.)
|
|||
|
|||
|
[
ok maar wat bedoelen ze hier maak een nieuwe directory is dit een nieuwe map die bvb sessions heet? "Session Path and fill the path to that directory in. For example /home/kieken/sessions " wat betekent dit juist ? ik vind deze nergens in mijn instellingen beheren!! Do you get this error: Game doesn't exist. This is a problem with the session. Be sure that you use 1.1.7 (or higher) and follow this: 1. Create a directory, for example sessions, in your home directory so it's not online 2. Go to AdminCP -> Board Settings -> Change -> General Configuration -> Session Path and fill the path to that directory in. For example /home/kieken/sessions |
|||
|
31-01-2008, 23:59
|
|||
|
|||
|
een ondervinding van deze fout is
Meestal met bubble schoot en dit is een vrij lang spel!!! zou het kunnen da het daaraan ligt? Als je gewoon kort uitspeelt is er geen probleem blijkbaar maar als je gaat voor de record's van nu al 300000 geeft ie nu de laatste tijd en dan nog maar van sommige de fout de game does not exist.... |
|||
|
02-02-2008, 02:09
|
|||
|
|||
|
Wanneer het enkel bij lange games is vraag ik me af of je wel 1.1.8 gebruikt.
Wel maak een map die niet beschikbaar is via het internet, en zet het "adres" ervan in die instelling. Online - Urbanus |
|||
|
16-02-2008, 17:44
|
|||
|
|||
(30-01-2008 20:52)Paretje Wrote: Sorry dat ik nog niet gereageerd heb ...We gebruiken PHP 5.2.5. En het spel waar ik op doel (8 Ball Champion) heeft geen gamedata, zover ik me kan herinneren. Maar als er gamedata bij zat heb ik dat zeker geinstalleerd. Ik installeer namelijk alles zelf en weet gewoon zeker dat ik niets vergeten ben. Gekke is dat de problemen begonnen toen we switchten van PHP 4 naar PHP 5.2.5. Daarvoor werkte het spel gewoon normaal. Dus iets met de gamedata dir zou het niet kunnen zijn, denk ik. Ik zal het spel weer proberen met 1.1.8. Die draaien we namelijk nu. En wellicht helpt die truuk met sessie
|
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Search
Member List
Calendar
Help
Game Section