|
|
|
group optie probleem
|
|
21-07-2008, 19:20
|
|||
|
|||
|
group optie probleem
hey iedereeen
ik heb een klein probleempje met de game mod ik heb alles geinstaleert zoals het moet maar toch kan ik nergens iets vinden om bepaalde groepen uit te sluiten of om toegang te geven kun je me er mee helpen ?? http://www.powerchaos.info/support is mijn forum en van het moment dat ze in de 2de group komen zijn ze buitengesloten Greets From The Crasher Funny Video's
Your hosting solution The Crasher Wrote:[align=center]Oops. My brain just hit a bad sector. |
|||
|
21-07-2008, 20:18
|
|||
|
|||
|
RE: group optie probleem
Je kan dat vinden via AdminCP -> Gebruikers en groepen -> Groepen beheren -> [Uw group] -> Permissies: Game Sectie
Wanneer je daar niets van de Game Sectie vindt, controleer dan eens of of je de aanpassingen aan admin/usergroups.php wel hebt gedaan. Online - Urbanus |
|||
|
21-07-2008, 20:32
(This post was last modified: 21-07-2008 20:34 by The Crasher.)
|
|||
|
|||
|
ik heb daar gezocht maar kon het niet vinden , nu heb ik het dus manueel ingevoerd ( is lastig met een text bestand dat niet staat geordend
) maar heb het dus manueel moeten invoeren via het help bestand het blijkt dat de activatie het niet automatish invoert als ik het help bestand leest dan staat er dat het aleen nodig was voor mybb 1.2 of lager en ik heb 1.2.1 Greets From The Crasher Funny Video's
Your hosting solution The Crasher Wrote:[align=center]Oops. My brain just hit a bad sector. |
|||
|
21-07-2008, 23:10
|
|||
|
|||
|
Hoe bedoel je, niet geordend?
Er staat: Code: 2. WHEN YOU DON'T USE MYBB 1.2.10 or higher, OPEN GLOBAL.PHP AND FIND:Maar, dat gaat enkel om die enkele stap
Online - Urbanus |
|||
|
21-07-2008, 23:45
|
|||
|
|||
|
ik bedoel met niet geordend dat alles op 1 simpele lijn staat en dat het dus eigenlijk redelijk lastig is op het te vinden wat je zoekt als je gewoon bent om met php te werken
natuurlijk kun je het ook ordenen door naar de ; te zien ( einde van een commando ) maar als je het niet weet dan krijg je problemen als je de hele lijn selecteert om in te zetten ( met die // die een zin teniet doen ) als het mogelijk is , kun je die readme ordenen zodat het gemakkelijker is om te zien wat je moet hebben ?? ( ik gebruikte kladblok om te openen ) voor de rest moet ik zeggen dat het een hele leuke mod is ![]() Groetjes van The Crasher Funny Video's
|||
|
22-07-2008, 01:01
|
|||
|
|||
|
Opmaak en txt? Dat gaat niet echt samen he
Maar, wees gerust: bij de volgende versie zal dat dankzij MyBB 1.4 verleden tijd zijn
Online - Urbanus |
|||
|
« Next Oldest | Next Newest »
|

Search
Member List
Calendar
Help
Game Section

)